Kızlar bebeğim 9+4 haftalık bugün. Tüp bebek ile gebe kaldım.yasim 34 . Doktor bugün ikili ve üçlü tarama testleri yerine fetal DNA diye bir test var onu yapalım.yasin da var dedi. Tabi bize maliyetli geldi. Şöyle bir sorum olucak bu testin sonucunda diyelim ki bebekte birsey çıktı buna mudahele ediyorlar mı doktorlar. Mudahele edilmiyorsa neden bu testler yapiliyor