Raflesya Kızlar adet günüme 2 gün var ama adet belirtisi yok.Alt karın bölgesinde,belimde ve kasıklarımda ağrı var.Gebe olabilir miyim böyle ağrıları olup gebe olan var mı aranızda?
Kleopatra- Raflesya Kesinlikle olabilirsin özellikle bel ağrısı varsa. Benim belirtilerim tam olarak böyleydi hatta adet olacam zannederdim meğer hamileymişim :)
Eren_umay2 Raflesya benimde ilk de belirtim yoktu hiç ikinci gebeliğimde bel ve kaşıklarım ağrıyordu o şekilde anladım . Ve de mide yanmam vardı hafiften bence hamile olabilirsin adetin yaklaştıysa bi test yap deriö🥰 Rabbim herkese hayırlısını versin☺️
xhaticex Evet olabilirsin bende gebeliğimi öğrendiğimde regl gibi ağrı çekiyordum 3 4 gün sürdü ağrılarım
Raflesya Kleopatra- Sizin adınıza çok sevindim.Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin.🥰 Peki şimdi ben erken gebelik testi denesem belli olur mu acaba? :)
Kleopatra- Raflesya Siz bir alın deneyin bakalım. Hatta iki tane alın birini şimdi deneyin bende öyle yaptım
Mlktnc Raflesya ben adetten 4 gün önce yapmıştım silik şekilde çıkmıştı 🥰 yapın bence içiniz rahatlasın hayırlısıyla😍
Raflesya Mlktnc Allah razı olsun çok teşekkür ederim umut doldu içim bakalım 1 saate deneyeceğim inşallah güzel haberler veririm size de🥰❤️
Raflesya Eren_umay2 Aaa midem de yanıyor 🤩 şu an sabırsızlıkla eşimin testi getirmesini bekliyorum çok heyecanlandım.Çok teşekkür ederim 🥰🥰
Eren_umay2 Raflesya bizleri de etiketleyin testi yapınca çok merak ettim gerçekten inşallah hamilesinizdir 🙈 🥰
Eren_umay2 Raflesya ayyy çok sevindim yaa🙈🙈 Rabbim herşeyi gönlüne göre versin inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim🥰🥰 kan değeriniz ne çıktı
Mzg_15 Raflesya yaaa çok sevindim rabbim kucağına almayı nasip etsin 💜 benimde bat 2 Ağustos bekliyorum bakalım bende de var bel bacak ağrısı
Tortatepe Raflesya kaç gün gecikmeyle bu sonuç çıktı acaba ? Bende 2 gün gecikmeyle 18.50 çıktı beta. Ama doktor çok düşük değer gebelik olmayabilir dedi