Kubrakopuz53 evet acilden giriş yapıyosun kontrol yapıyorlar ilk altan bakıyolar ultrason nst eğer bebişin açılması suyu sancı varsa direk doğumhaneye alınıyosun sonra sancıların açılmanın sıklaşmasını büyümesini bekliyolar artık 2 saatte mi yoksa 10-15 saatte mi gelir bilinmez ben 1 cmle yattım korkkutmak gibi olmasın ama acı eşiğim çok düşüktü zorlandım 16 saat sancı çektim tabi herkes öyle olacak diye bişey yok moralini yüksek tut. Birde tavsiyem yatış yapıldığında bol bol yürü squat yap yatma duş yerleri var odada beline karnına sıcak su tut ıkınma hissi gelince nefesini al sakın sancı bitmeden ittirmeyi bırakma çeneni de göğsüne mutlaka yasla kenarlardan tutun çok basit oluyo evet ağrın çok sen ne kadar kuvvetli ittirirsen o kadar çabuk geliyo bebiş moralini yüksek tut hayırlısıyla kavuş bebişine ☺️