Ysmn5836 Kizlar 25+6 haftayiz 1 haftadır kullanıyorum ama yorumları iç açıcı deil kullanan varmı gebelerde denenmemiş dur falan yaziyo
ecenaz891 Ysmn5836 merhaba doktorum bu ilacı yazmıstı ama ben kullanmadım sonra osteocare diye bir ilaca döndük
Ysmn5836 ecenaz891 ben bir haftadır kullanıyorum insallh sorun olmaz doktor sorun olsa yazmadı sanırım diyorum ama içimde rahat deil 😔
Nilufar_1996 Ben doğumda sonra kullandım çok mide ağrısı yapmıştı bende. Kullanamıyorum şuan. Yorumlara falan hiç bakmadım.