Minikpopo Arkadaşlar dün gece de sahil olmak üzere bu sabahtan beri bebeğim oynamıyor. Daha doğrusu sadece bir iki defa kıpırdadı yani o kadar. Normalde benim bebeğim asla durmaz hep kıpır kıpırdır karnım bi o yana bi bu yana gider. Karnımı boş gibi hissediyorum oynadıkça kımıldıyo ama çok değişik bişey. Bide soğuk almışım herhalde dün gece çok üşümüşüm boğazım ağrıyo bugün kırgınlık üst safhada acaba bebeğime biiey olmuş mudur sizce ? Doktora acilen gitmeli miyim ? Ya da hasta oldum diye mi o da böyle ? Sabahtan beri ağlıyorum nolur yardım edinn 🙏🏻🙏🏻😞😞
Asli1204 Minikpopo geçenlerde banada öyle olmuştu 27. Haftada sürekli tekme atan bebek kımıldıyodu ama tekme atmıyodu telaşlanıp hastaneye gittim çok şükür iyiydi :) seninkide belki hastalıgından dolayı yorgundur annesi
Saliha0540 Minikpopo canim strese girme bence.riske atmadan doktora git hemen.ama icini yinede rahat tut benimkide bazen cok hareketli oluyor bazen ise hic kipirdamiyor.biraz cikolata sut ic soluna yat 2 saate hareket eder birde sessiz ortamda da dur.
Agg0207 Minikpopo salgın var galiba bende kaç gündür sanki grip olucak gibiyim hep burnum akıyor bogazıö bi tuhaf günde 1 tane nane limon kaynatıp içiyorum bide yarım limon yiyorum
Baharun2 Minikpopo bende de öyle olmuştu böyle hastayken ama içn rahat etmezse aile hekimine git canım
Agg0207 Canim ben 26. Haftamdayken öyle olmuştu bi gün ne yaptıysam kıpırdamadı ama çok telaş yapmadım bi iki kere azıcık kıpırdandı sonra rahatladım ama bebeklerde içeride uyku haline olabilirler hemen telaşa kapılma her zaman hareketli olcak diye bişey yok
Minikpopo Baharun2 yani bu kadar telaşlanmamın sebebi normalde asla durmaz çok hareketlidir ama ilk defa hasta oldum acaba onunla mı alakalı diyorum sabahtan beri telefonumu dahi kapattım öyle kuran okuyorum duşa lıyorum ağlıyorum delirmiş gibi evin içinde 😞😞
Minikpopo Saliha0540 benimkisi hep hareketli olduğu için çok korktum inşallah benim direncim düştü diye böyledir kontrolüm de pazartesi günü daha çok var 😫😫
Baharun2 Minikpopo yok kız sen stres yaptıkça hiç kımıldamaz ☺️☺️☺️ Bişi olmaz canım hergün hareketli olmuyolar.Hele 33 den sonra o bile yok yani 😄
Minikpopo Baharun2 annemle konuştuk annem de öyle söyledi ağlarsan hiç oynamaz o da korkar stres olur kasar kendini diye 😞 33den sonra büyüdüğü için mi öyle oluyor acaba.?
Baharun2 Minikpopo evet daha da hareketsiz kalıyolar.Karnını hafiften salla canım panik yapma kasılır toplanırsa bişi yok uyuyodur bi dene haber et
Minikpopo Baharun2 karnımla oynayınca ya da sallayınca kımıldıyo canım ama çok cansız hareketler bunlar ben alışkın değilim hiç ne oldu ki yavruma 😢
Baharun2 Minikpopo aile hekimine bi git istersen hem için rahatlar.Gönlünü ferah tut kötü düşünme.Onlar zaten kalp atışından yönlendirir seni
Minikpopo Baharun2 tüm sağlık ocaklarında nst var mı ki acaba ben hiç gitmedim daha önce sağlık ocağına da
Baharun2 Minikpopo doppler var canım kalp atışını flan gösteriyo hani düşük normal fln diye söylüyolar ona göre yönlendirir ebe ama bence normal öyle olması gibi geldi.Tabi içini ferahlat kapanmadan bi git istersen