Kızlar merhaba kaç haftalık oldunuz biz 30 haftalık olduk çok şükür inşallah hayırla sağlıkla kucağımıza almayi nasip eyler Allah’im.
Nst bağlandım iyi idi. Ama suyum fazla imiş su fazla olunca her hafta nst ve iki hafta da bir muane dedi .bugün gittim nst bağlandım belki suyum biraz olsun düzelmiştir dedim har hafta bakılmaz dedi sizler nasılsınız