Mavi_ada3 _ozlmm https://imgyukle.com/i/VbvFZU https://imgyukle.com/i/Vbv431 https://imgyukle.com/i/VbvbcA https://imgyukle.com/i/VbvZQH https://imgyukle.com/i/Vbvlxj 13+4 banada yaparmisiniz
[silindi] Nasıl anladınız acaba? Doktor henüz söylemedi 12+3. 16. Haftada gel dedi _ozlmm izobellaaa-_-
_ozlmm [silindi] kafa yapısından tahmin ettim genelde erkeklerin kafası kızlara göre bir tık büyük duruyor ☺️
izobellaaa-_- [silindi] valla benimki de böyleydi ondan 😀 bide genelde çıktı burada bildiklerim bide kafası kıza göre daha büyük oluyo
_ozlmm Mavi_ada3 resimleri inceleyince içimden kız geçti kıza benzettim ☺️ Hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
[silindi] Sermec27 teşekkürler siz nasıl anladınız peki? Heyecandan bekleyemiyorum daha 4 hafta var :(