Grayworldinsideme Kızlar aranızda çatı muayenesi yaptıran oldu mu? Ben bu sabah 10.00 gibi yaptırdım. Saat 12.30 gibi tuvalete gittiğimde kanama(lekelenme) olduğunu gördüm. Bu normal mi? Dr a tekrar gitmeme gerek var mı?
Deletedmom_110 Grayworldinsideme çatı muayenesi sonrası bunlar normal şeyler benim doktorum öyle söylemişti
Hanzademerve Grayworldinsideme ben 35 haftalığım daha çatı muayenesi olmadım nasıl olduğunu da bilmiyorum açıkçası detaylı anlatır mısınız merak ediyorum
Grayworldinsideme Beybiannesi yok yok yani birazcık ağrı var ama abartılcak bi durum yok yok. Zaten kısacık sürüyor. Hiç kendinizi korkutmayın
Grayworldinsideme Hanzademerve ben 39+3 teyim bugün oldum. Aslında çok anlatılcak bişey yok. Doğum pozisyonunda doktor eliyle vajinal muayene yapıyor kısacık
tugbacicekdagi Grayworldinsideme dün oldum masadan kalktım siliyim derken alt tarafı hafif acık kahverengi leke geldi gecede birkaç damla olmus doktor adet gibi olmadıktan sonra sorun yok dedi sabahtan beri bakıyorum bu saate kadar yok ama mesela 🤷🏻♀️
Kahvesever Grayworldinsideme geçen gün açılma var mı diye kontrol etmişlerdi o çatı muayenesi mi oluyor acaba ?
Ezgiii27 Ben bugün çatı muayenesi oldum ilk muayenemdi ve acayip kasıldım canım yandı 😔 hafif bir kan lekesi geldi doktorum bunun normal olduğunu söyledi
Grayworldinsideme Hanzademerve evet ama korkulacak bişey değil cidden biraz rahat olup kendini kasmamak lazım. Normal doğum yapmayı düşünüyorum bu neki. Asıl ondan çok korkuyorum ben