Selamlar, doğumunuz nasıl geçti? Anestezi genel mi aldınız? Kaç gün hastanede kaldınız? Refakatçi erkek alıyorlar mı? Tek kişilik oda var mı? Ücret ödemesi oldu mu? doktorlar hemşireler nasıldı ? Bi de yeni binaya geçmiş mi kadın doğum birçok bina yenilendi sanırım