Orkide_20 6 aylık olduk ama hala oğluma bir isim bulamadık 🤷🤷😂 sizce en güzel erkek isimleri nelerdir 😊 böyle çok dile gelmeyen isimlerde istemiyorum
Simy Orkide_20 benimde oglum olcak son iki ay kaldı hayırlısı ile ismini yavuz koycaz tek isim:) babasını hayali yavuz ismi koymak bende karışmadın direk kabul ettim Allah nasip ederse inşaallah hayırlısı ile kucağımıza almayı 🤲🏻
sulemsi123 Şu sıralar çok meşhur olan Göktuğ koyalım dedi eşim bende hep ege istiyordum hayırlısıyla Göktuğ ege olacak :)
Emir_Arasin_Annesi Orkide_20 bizde çok zorlandık ama sonunda bulduk oglusumuzun adini Babamız Aras istedi bende Emir ekledim şimdi gün sayıyoruz Emir Aras’imiza kavuşmak icin♥️♥️♥️