Nurem20 Kızlar ben Ovulasyon testiyle 16 yumurtlama 17 çatlamayı gördüm.Bugün 13 gün oldu sabah test yaptım çıkmadı silik bile yok 😔Yoğun akıntım oluyor birde kasık ağrım var.Adetim 31 Temmuz acaba durum değişir mi ? Böyle olan pozitife dönen var mı 🎈
Burcu0707 Nurem20 testi cope atmasaydin cok silik cikiyir cunku.. 30 temuzzda adet olacaksin 15 gun sornasi 30 temmuz yapar kuzum ins poztif olur
Minik1Civciv Nurem20 bende 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı 6 gün kala kan verdim beta 0.10 çıktı geç döllenme olur diye dua ediyorum adetten sonra değerlendirdik 17 yumurtlama günüydü o günler de hep değerlendirdik bi Umut bekliyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 💖🌸🤲🏼
Nurem20 Burcu0707 çok baktım ama silik dahi olsa yok canım hatta Ovulasyon testim vardı belki koyu çıkar diye düşündüm onda da çıkmadı