Milkkk Kızlar en son 11+3 te gittim doktora 15-16. Haftada belli olur dedi cinsiyeti . Haftaya gitmeyi düşünüyorum 14. Haftam olacak sizce belli olur mu cinsiyeti ?
Milkkk Burcu7260 o zaman gideyim bende haftaya bebeği de çok merak ediyorum 3 hafta olacak görmeyeli çok ösledim 🥰
Ebbruc Milkkk ben 12+3 te %80lik bi tahminle öğrendim önümüzdeki hafta gidicem tekrar kesinleştirmek için
EceDalgaciMahmutoglu Milkkk belli olmaz, tahmin eder. net belli olmasi detaylı ultrasona anca. detaylidan once % 100 cinsiyet falanca demesi de bir tahmindir bu arada.
minisinannesiiiii Ben 12+1 de öğrendim kız dedi ama heyecandan kesin mi vs soramadım hatırlamıyorum:)