Kubraakn Freak ilk doğumumu özel sevgi Hastanesi’nde yapmıştım kısmetse ikinciside olacak sosyal güvenceniz varsa doğum 5300 yoksa 6000 gibi bişey demişlerdi herhalde benim güvencem var diye o kısmı dinlememis olabilirim eger takipli hastasiysaniz da 4500
Sl_kyz25 Bana eğitim araştırmayı önerdi herkes özelden daha ilgili ve daha hijyenik olduğunu söylediler. Ama devlettte de sıra bulmak çokkk zor 😔
Freak Sl_kyz25 her yer denildiği gibi çok hijyenik tek kişilik odalarda kalıyorsunuz zaten ama ben doğum sonrası iki ay dikişlerim iyileşmediği için gitmek istemedim tekrar ama bu gidişle sanırım yine orda yapacağım
Zuhalbahri @Freak hayat hastanesinde yapacağım doğumu kontrol içinde oraya gidiyorum 5500 dedi sezeryan normal dogum fark etmiyor
Ziynet4459 Freak bende devlette yapıcam özel hastanelerde çok sıkıntı yaşadım çünkü tek kişilik oda mı veriyorlar bana iki kişilik dediler çünkü
Freak Sl_kyz25 doğuma alınmıyor ama odaya alınıyorlar tabiki. geçen yıl doğum yaptım şuan bişey değişmediyse