Herzamanask4 Kızlar merhaba gebeliğin ilk haftalarında oluşan kistler bebeğe zarar verir mi şuan 4+6 yık sol tarafımda kist var ama kanama alanım yok çok şükür bi sorun olur mu yalanlar bilgi verirse sevinirim
hemsiree Herzamanask4 benim ilk haftalar kanama alanı vardı ve çok hafif lekelenmem oluyordu. progestan vermişti çabucak toparladı şükür. olabilir yani çok büyük risk değil ama hafif bir pembelik bile görürsen hemen doktora git
hulya_6363 Herzamanask4 annemde vardı kardeşime hamileyken portakal büyüklüğünde oldu 9 ay boyunca durdu sadece Bebek büyüdükçe kistte büyüp sancı yaptı onun haricinde bir sorun olmadı doğumda kistte gtti
Herzamanask4 hemsiree evet doktorda kanaman olursa adile gel bekleme dedi kist benim kafamı karıştırdı sadece
Herzamanask4 hulya_6363 anladım bilginiz için çok teşekkür ederim benim kist şuan küçük doktorda ağrı yapabilir dedi gerçektende sol tarafımda kist ve orda ağrı yapıyor
Marsmelow gulaldemiray_azim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Yakın zamanda öğrenirsiniz o zaman. 🌸