Dina Kizlar bakarmisiniz 2 defa ayrintili ultrasonda oldum hersey normal cikiyor ama bebegin kafasi kucuk biraz((kizlar bu cokmu tehlikeli durum kilosu falan normal sadece o oyle zeka geriliyi falan olurmu cok korkuyorum(((
Tirtisin-annesi Dina neden 2. Defa ayrintiliya girdin canim. Bunu doktor mu istedi yoksa sen mi talep ettin.
Dina Tirtisin-annesiyok canim ilk defe baska doktor bakti sonr kendi doktorum(onun icin iki defa girdim 2 hafta arayla
Emis 3 haftaya kadar normalmiş. Eğer bebek gelişiminde gerilik 3 haftayı geçerse problem teşkil edebilirmiş. Anne babanın minyon oluşu bebege de geçiyormuş ☺️ Doktorun problem yok dediyse içini ferah tut canım. Sıkma canını