Nus_12 Bebeğin kiyafetlerini normal deterjanla yıkayan varmı ben hepsinin kimyasal olduğunu düşünüyorum güneşte bekletildiği de kıyafet kimyasal kalıntısı kalmaz diye düşünüyorum koku vs
aylinpalaa Nus_12 ben granül sabunla yıkadım bitkisel içeriğe sahip olduğu için. Normal deterjanla yıkamanızı tavsiye etmem
Mrv135 Nus_12 Hepsi kimyasal değil. Green clean ve siveno markasının içindekiler kısmını kontrol edin ne dediğimi anlarsiniz. İlk birkac yıl aynı kirli sepetine bile koymam onun kıyafetlerini. Eşimin iş kıyafetleri ağır kimyasal oluyor o yüzden onunkileri ayiririm.
Dilaraortacc1 Nus_12 bebek deterjanlari çok pahalı canım bende ilk normal yıkasam falan dedim ama doktor uyardı allerjik bebek olabilir diye roxy dalanın sabun tozu var fiyatı da 35 tl falan onu al derim temiz de yıkıyor
Nus_12 aylinpalaa kimyasal olmasa kopurmezki eskiden kille yikaniyomus bilemedim ya. Eskiden nasıldı bana tuhaf geliyor açıkçası ama herkes öyle yapınca da içime kurt düştü
kuzeymomss anne96 inşallah yetişir 😂 makinada yıkadıklarımı asacak vakit zor buluyorum bazen kurutmada kurutuyorum 😂
Nus_12 anne96 hangi sabunu alicaksiniz ben makinede deterjanla yikicaktim sonrada güneş gören yerde bide ütüyle mis gibi olur diye dusundum
Dilaraortacc1 Nus_12 evet o da gayet güzel sıvı deterjan ben pek kullanmayı sevmiyorum ama alabilirsin onu da ama bebek yumusaticisi alma hemen onu da fazla onermiyor doktorlar ilk zamanlar çok hassas olduğu için
HurremSultan Nus_12 ben bizim kullandığımız ürünlerle yıkadım. Sonrasında da utuledim zaten. Şuanda da oyle. Sadece bizim kıyafetlerle beraber yikamiyorum. Ayrı deterjan alanlara saygı duyarım ama ben gerek duymadım
Nus_12 HurremSultan evet ya kimyasal olmasa kopurmezki eskiden nasıldı bı sorun yaşadınız mı kullandığınız için deterjani
Feyza-nur Nus_12 hepsi kimyasal değil bebek deterjanlarının cogunda paraben yok bizim kullandıgımız deterjanların kokusu bile tıkar cocugu bazen bize bile ağır geliyor
HurremSultan Nus_12 hiç sorun yaşamadım ama alerjik bir kızım olsa bende alırdım tabiki. Şuanda 9 aylık. Hala da onunla yıkıyorum. Hatta ilk başlarda süt kokusu midemi bulandırdigi için 2 defa yikiyordum