Ozum12 Ben 5 yıl önce lansinoh’un elektrikli pompasını aldım. Iyiki almışım, eğer pompa olmasa hastanelik olurdum kesin. İlk oğlumda kullandım hem doğum yaptıktan sonra hem oğlumu sütten keserken. Şimdi ikinci oğlumda kullanıyorum. Bence alınması gereken şeylerden biri😊