Kızlar 19+5 hamilelik var doktorumu değiştirdim gyno gerro sanol semir ilacı , magvital 365 magnezyum, calcımax -d3 kalsiyum , elevit multivitan verdi ya bunlar çok değilmi? Sizler ne ilaç kullanıyoraunuz? Prospektüs okuduğumda hamilelikle ilgili net çalışma yok yazıyo anlamadım ya destek olun kızlar napıyım kullananlar var mı?