Kişiden kişiye göre farkediyordur tabi ama ben de sezaryen oldum öyle 20 km hızla giderken canım filan yanmadı. Hatta bir sürü eşya vardı, arabaya kadar onları taşıdım. Kim söylediyse abartmış biraz. Bu kadar korkutmayın kendinizi. Ayrıca hemen ertesi gün korse takamazsınız zaten doktor da izin vermez dikişleriniz de izin vermez.
Bir hafta on gün sonra takılabilir normal şartlarda ama ben takamadım. Doktorum owli takabilirsin demiştİ. İnternette baktım günde 8 saat takın diyor. O korseyi günde sekiz saat takabilen varsa bravo valla ne hareket edebilirsin ne bebekle ilgilenebilirsin.