Nurellak Kızlar bugün 37+1 oldum göbeğim düşmüş gibi geliyor ve küçülmüş gibi hissediyorum normal mi sizce aşağı inmesi tamam da niye küçülmüş gibi geliyor bana mı öyle geliyor acaba yoksa bu hafta da normal mi ilk gebeliğim
Sevgilibocuk Nurellak bende aynıyım canım seninle iyice asgiya düştü bebek kanala yerleşmiş ondan kaynaklanıyormus 4 Ağustos ta sezeryan olacağım nasipse 🐣🤗
OzgeSyr_ Nurellak benmde dusuk canım 37+4 teyim bayadır düşük hemde ne kasılma ne sancı bseyym yok cok sukur 6 gun sonra dogumum
Nurellak Allah hepimizi sağ salim kurtarsın inşallah 🙏🏼 İlk gebeliğim olunca biraz tedirgin oldum içimi rahatlattınız yarın dr kontrolüm var bakalım dr ne diyecek
Tueaksy Bende 37.haftaya giricem benimde düşmeye başladı göbeğim ve acayip rahatsızlık veriyo sanki taş koymuşlar gibi 😔 gerçekten annelik her anlamda zor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🥰
Skyldrmm Şuan benimde iyice düştü 37+3 planlı sezeryan olacağım 8 Ağustos’ta umarım vaktinden önce gelmezler