eminemre99 Öyle canım ultrason cok önermiyorlar zaten standart 1-2 ay arası öneriyorlar ilk hamileliğimde ben doktora 1,5 2 ayda bir gidiyordum yani 38’de sorun çıkınca riskliye yöneldiğinde o şekilde gittim .Öecburiyet olduğunda ama su fazlalıgı değişkenlik görseterebiliyor daha hafta olara geridesin o yüzden aralıklarla çağırmasıda normel aslında su oranına göre risk artıyor doktor illaki ona göre çağırmıştır .Geçmiş olsun cok