Slm kizlar. Bugün dr gittim ve bebisim gayet iyi. Normalinde 9+6 yim ama dr ölcüye göre 11+2 . Gördüm Ve sordum ama bana bilgi vermedi cünkü kendi doktorum degildi. 8 ocak kendi doktorun sana bilgi verir diyip sustu.
Bebegim hareketliydi ve bacak arasi T seklinde birsey gördüm. Aa dedim erkek mi yok dedi daha cok erken( bende biliyorum erken oldugunu) ama oglumu 12 haftada belli etti kendisini.
Acaba baskasi da öyle gördü mü ?? Erkek oldu mu ?