sznshn 6 haftalık hamileyim sadece yeşil küçük elmalardan yemek istiyorum yemek felan yemeden yiyorum sizce güzel mi
Linasu21 sznshn tahminimce bebegınız kız olucak kzıımda 2 klo yerdim gunde ablam kızına hamıle kaldı oda aynı 😂😂
Mysngl sznshn ben ilk oğluma hamileyken öyleydim sadece yeşil ekşi elma yiyordum eşim hatta doktora şikayet etmişti sadece elma yiyor diye doktor yapacak bişey yok demişti akşama kadar elma yesin demişti 😂şimdi ise bu hamileliğimde elmanın kokusuna dahi dayanamyrm 🤦♀️
Elvan30 Ahahahh ben de 5-6 ay boyunca hep yeşil elma yedim. En sevdiğim şey yeşil elmaydı. Sonra bulantım bitti,karpuza geçiş yaptım 😄
sznshn Her saat başı 2 tane yiyorum kendimi tutmasam her dakika yicem yani en sevdiğim yiceklerden bile tatlı geliyor bana 😂