askinsy Merhaba anneler kızım için güneş kremi arayışına girdim tatile gideceğiz suya karşı dayanıklı ve koruyuculuğu yüksek bi krem alıcam siz hangi kremi kullanıyorsunuz ve sizce kaç spf almalıyım
deryakptan Merhaba canım ben minorisin güneş kreminden kullandım tatilde çok yoğun değil kolay sürülüyor ve koruyuculuğu iyiydi onu önerebilirim
askinsy deryakptan Çok teşekkürler şampuanını kullanıyoruz bu markanın zaten güneş kremi kokusu var mı acaba ve yapısı nasıl bebeğimin cildi hassas içeriği nasıl?
aslihaninannesi Minorisin 50 spf iyi canım sadece tatilde değil şehirdede kullan mutlaka onun içinde sprey 30 spf olanını alabilirsin ben öyle yapıyorum.
deryakptan askinsy İçeriği temiz minoris bebek ürünleri yapıyor zaten sadece güneş kremi parfümsüz kokusu hiç yok yapısıda yağlı yapış yapış değil hemen emiliyor ciltte
aslihaninannesi askinsy Biz tatilde 50 spf olanı kullanıyoruz normal dışarı çıkarkende 30 spf sprey olanı. Hem spf olarak farkları var hemde koruyuculuk olarak bi fark var spreyin sürülmesi daha kolay ayrıca
askinsy deryakptan aslihaninannesi Çok teşekkürler kızlar şimdi indirimde varken sipariş verdim kullanacağız 🙏🏻🙏🏻
askinsy Mabel Çok teşekkürler vaktim olmadığı için minoris sipariş verdim hiç duymamıştım bakarım yine bunada