Happy-melek1997 Başlıkta yazdığım gibi yarın kürtaj olucam ama gece hafif leke şeklinde bu sabah da pembe pembe hafif kan geliyor peçeteye gittikçe artar mı kendim mi düşük yapmaya başladım acaba başına gelen varmı ağrım sızım yok ne yapmam gerek bilemedim de ya😞
1Ada1 Happy-melek1997 genelde kanama başladığı zaman düşük başlıyor. Benim hiç kanamam olmadı direk kürtaj olmuştum ama bi arkadaşım düşüş oldu yapabilirsen yürü belki kendiliğinden olur düşük
Haticecebrail21 Happy-melek1997 kac haftaliksiniz?Ne kadar kanama baslarsa başlasın illa ki icinde bir parca kaliyor.Rahim icini temizlemek icin kasilip duruyor bu kasilma sonucu kanama yada lekelenme devam ediyor.Cunku bnde 3 dusuk gecirdim ikisinde kürtaj oldum
Dylann Happy-melek1997 ben ilk bebek de kalp atışı yoktu doktor kendni yor düşer dedi evdeki bütün döşekleri indir kaldr yaptım perdeleri çamaşır suyuna koydum zaten kirlenmişti evi baştan temzledm çok merdiven in çık yaptm sabaha karşı uyuyordm birden uyandm ıkındığım gbi çktı ama 7 haftalıktı o zaman hatta 8 e girmşti ped tak sürekli kendni yor kendi olur kanaman varsa daha kolay olur
Happy-melek1997 Haticecebrail21 9+4 günlüğüm adete göre ama usg de 7 çıkıyor zaten kanama olsa da yarın kürtaj olurum çünkü parça kalma VS. Durumu var Bi daha uğraşmak istemiyorum Bi kere olsun bitsin zaten zor bir durum kanamam da öyle çok değil peçeteye geliyor zaten bu güne kadar tek bir lekelenmem bile olmamıştı o yüzden düşündüm ben kendim düşük mü yapmaya başladım diye
Dylann Happy-melek1997 bence kürtaj olma 7 görnyorsa evde düşürmeye bak herkeste parça kalacak dye bişey yok rahmin yıpranmasn düşük olsa parçalar bir bir çkyor bulamaç da ye ğstne bişey kalmaz
Haticecebrail21 Happy-melek1997 9 haftaliksa zor kendisinin düsmesi.Bende 9 haftalikken bir keresinde kürtaja girmistim