O kadar çok para dökmeyin çatlak kremlerine. Çünkü ben lierac bio oil hepsini kullandım ve şuan 29. Haftamdayım çatlaklarım var kasıktan yukarı doğru kırmızı kırmızı başlıyor zaten. Yani demem o ki, ne kadar krem kullanırsan kullan ten meselesi tenin esnek değilse çatlıyor malesef. Yapı meselesi yani engel olunmuyor