_ozlmm atlet zıbınları nerden aldın canım ben ilk hamilelikte ebebekten almıştım ozaman 5al4öde vardı ve Bayaa uyguna geliyordu şimdi 5lisi 90lira ben şok. İkinci çocuk düşünmediğimden hepte arkadaşa paketleyip verdim 4yıl sonra Allah ikiz veriyor işte tokat gibi tokat ne alsam şimdi ×2 almak zorundaymışım gibi geliyor gözümde büyüyor biryandan başlayayım diyorum