Merhabalar bebeğimde gelişim geriliği var 3 hafta kadar bugün doktor kontrolüm var kaç haftalık olduğunu ne kadar ilerlediğini bugün öğrenicem inş…
Sorum şu bebeğinde gelişim geriliği olup hareketlerini ne kadar da bir yada kaç haftalık ne kadar sürelerde hissediyorsunuz normal mi???