Zeze01- 21’inde 6,7 25’inde 34,7 27’sinde 118 beta artış değeri nasıl sizce kimyasal olma ihtimali var mı kızlar ?
Vera09 Zeze01- güzel ilerlemiş ama kimyasal olup olmadığını bilmek için erken sanırım. AdetiniZe var mı?
Duruuu1818 Zeze01- aşılamadan sonra acaba ilişkimiz oldumu belki aşılamadan sonraki iliikide olmuştır beta çok küçğk ya
Zeze01- Duruuu1818 bende öyle düşünüyorum aşılamadan sonra ilişki oldu 3 gün falan ama maalesef 118 olan beta bugün kan sonucuyla 65 oldu kimyasal gebelik sanırım benim ki bu ay da olmadı hayırlısı olsun