msncr Lydian hangi hastane acaba istanbulda çok çok nadir oluyor bu durum çok büyük özel hastanelerde var diyolar
Ozanin_annesi Ctesi memorialde dogum yaptim. Spinal oldum. Beni hazilradilar dogum sirasinda esimi de aldilar. Bayagi ameliyat kiyafetleri giymisti. Sonra bebekle beraber ciktilar.cok guzel bir duyguydu. İmkaniniz varsa eslerinizdd girsin sizinle. Hatta ben heyecanladim nefesim daraldi esim sakinlestirdi filan cok guzeldi.
Esilaminel EzgiDilekAta 😀 ne guzel doktorunuz insiyatif kullanmiş sanirim ben telefon ile bilgi aldigimda kesinlikle eş almiyoruz hijyen dolayisiyla dediler... Rabbim saglikla kolaylikla kucaginiza almayi nasip etsin⚘
Kardii Valla doğuma alsalat bile ben istemiyorum çünkü doğumdan etkilenip ileri zamanlarda bize dokunmaya bile korkuyolarmış ilişki için bile yaklaşmıyolar benim eşim zaten çok evhamlıdır bu konuda o yüzden sokmayı düşünmüyorum kendisi de girmek istiyor aksi gibi ben istemiyorum