Esilaminel aynen eşim hatta özen gösteriyor evimizin dibinde Adatıp ama taksi falan tutuyordu bende annemle ablama uydum,ablamda özelde ilk bebeğini yaptı hastane muamele falan güzelde şahsen gerekmedikçe en ufak şeyde sezaryene alıcakları gibi 2500lira normal Doğum diyorlar içine serum ilaç girdimi ne fiyat vericekler ben bu yemi açılan Sultanbeyli devlet hastanesine gidiyorum insanlar suratsız ve özel hastanedeki gibi değil ama doktorum Ahmet batkı çoook ilgi falan bir doktor değil belki ama en çok onda kendimi güvende hissettim cidden o hastanede 4doktor falan var hepsi erkek en bilgilisi ünvanıda yüksek olan biri hatta o hastanede gebelik eğitim okulu var ebe hemşireleri var çok tatlılar yarın hatta dersim var 5seansta bitiyor falan daha detaylı bilgileride var bence bir kere gidin deneyin belki benim gibi memnun kalırsanız o kadar ücret ödemeden Doğum yapmış olursunuz baya yazdım ya kusura bakmayın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤪🤪