Kizlar dün regl olmam gerekiyordu kahverengi yda kirmizi gibi tam rengini anlamadim leke geldi sonra kesildi. Ara ara karnimda sanci ve yanma oluyor regl olacakmışım gibii oluyor ama olmuyorum regl olacagim zaman afedersiniz önce akıntı hissederdim ertesi gun regl olurdum suan oda yok. Esimde sperm sayisi dusuk çıktı gebelige engle degil dedi ama doktorumuz sayisi dusuk deneyin olmaz diye bise yok dedi ama umitsiz oldugum icin bu ay yumurtlama döneminde doktorun verdigi gunlere sadece 1 gun uydum gerisini önemsemedim
Zaten sperm sayisi dusuk tedavi olsun ondan sonra üstüne düşerim dedim oyuzden gebelik ihtimali aklima gelmiyor ama yine de acaba olabilir mi diyorum? Birde biraz ayaklarimdan üşüdüm bu ay oyuzden mi regl gecikti acaba diyorum. Test yapmaya korkuyorum negatif görürsem iyice sogumaktan korkuyorum olmadıkça eşimle iliskiye giresimde gelmiyor ruh halim bozuluyor tamamen😁 durum ne olabilir ya test yapayim mi yapmayayim mi 🙄