19 temmuz sezeryan oldum, 23 temmuz akşamı hafif sarı akıntı oldu dikiş yerimde ve 24 temmuzdan beri kanama var sağlık ocağına gidiyorum pansuman yapıyorlar yarın 10 gün olacak doğum yapalı doktoruma kontrole gideceğim, benim gibi olan varmı iyileşme süreciniz nasıl oldu.