Kızlar 14 haftalık hamileyim ilk lekelenmem olarak hamile olduğumu öğrenmiştim progestan kıllandım iyileşmiştim 12 haftalık hamileyken birden çok fazla kanamam oldu hemen doktora gittik hastanede kaldım serum takıldı bir hafta kalkmadan yat denildi yattım iki gün önce yine lekelenmem oldu yine doktora gittim hastaneye gittim kaldım dün hastaneden çıktım yine tuvalete gittiğimde geliyor kahverengi şeklinde benim gibi yaşayan var mı kızlar acil cvp verin lütfen