mommiracle 5 hafta 5 günlük hamileyim 5h3günlükken doktora gitmiştim kese var bebek gözükmüyor demişti bu sabah kahverengi akıntı kahverengi kanama gibi oldu ara ara kesiliyor gibide doktora gidicem ögleden sonra 🥺 böyle olan oldu mu duanızı eksik etmeyin
Fatime07 mommiracle bebek tam tutunma aşamasında yaa belki hemen progesteron başlayabilir ama sen stres yapma rahat ol agır ii de yapma istirahat et inşallah sağlıcakla bebeğin tutunuz gelişir
_ozlmm mommiracle Bebiş tutunma aşamasında olduğu için kahverengi gelmiş olabilir benim de 6. Haftada başlamıştı kahverengi lekelenmem sonra kanamaya döndü doktorum progestan başlattı bolca su iç ve yatıp dinlen öyle fazla yorma kendini dedi ağrın olmadığı sürece ve kanamam kırmızı olmadığı sürece korkma bebek yerleşirken kendine yer açıyor pis kanı dışarı atıyor endişelenme yerleşme kanaması da diyebiliriz demişti
Elatalay mommiracle benim daha kese bile gorunmeden sadece rahim.kalınken lekelenmem olmistu canim.stres yapma dinlen
mommiracle Fatime07 normalde ilaç kullanıyorum tedavi gördüm tüp bebek pko var coraspirin falan da kullanıyorum lekelenme veya kanama olursa bırak dedi ondan kaynaklı mı düşük mü bilmiyorum gidicem bakalım 🥺 dualarınızı eksik etmeyin
Fatime07 mommiracle Rabbim inşallah şifa versin de bebeğiniz sağlıcakla kucağına alabilmeyi nasip etsin 🤲🏻
mommiracle _ozlmm şiimdi çıktım canım boş değilmiş gördüm şükür ama kesemin dışında kanama var igne verdi progesteron falan senin gibi dedi kalçadan vurdurtucam geçer inşaAllah ❤️
Mrv135 mommiracle Çok geçmiş olsun bol bol yatıp dinlenin bebek iyi tutunsun. Tuvalet ve yemek dışında ayağa kalkmayın bir süre.