Canım bence endişelenmene gerek yok. Bı kural var bilir misin bilmem ama hamile olduğunu öğrenen kadar yaptığın hiç bir şey bebeğe zarar vermez diye 😀 Buna inan ve yola devam et. 8 haftalık bebek daha organları gelişmemiş bı şey olmamış , ne kadar zararı olanilir? Evet ağır bir ilaç ama yapacak bir şey yok. Benim görümcem de rontgene falan girdi ama bebeği sağlıklı şuan bı şey olmadı. Ben öğrenene kadar paket paket sigsra, günde 4-5 kahve, demlik demlik çaylar, alkoller, ağır agrikesiciler, astım ilaçları ne varsa kullanıyordum 😀 sonuç sağlıklı bir bebek var karnımda. Bende düşününce iyi ki hamile kalmışım o kadar sağlıksız bir hayatım varmis ki, yüzüm gözüm güzelleşti parladı hamilelikten sonra 😀