Merhabalar 8 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için pazartesi günü kürtaj oldum bugün 3. Günüm. Kürtaj sonrası ara ara kasıklara karına giten çok güçlü sancılar yaşıyorum. Karnım çok şiş. Büyük tuvalete zor çıkıyorum çok sancılı oluyor. Antibiyotik ağrı kesici düzenli kullanıyorum. Böyle şeyler yaşayan var mı