Buseknmz Yarın sabah 8 de epidural sezeryan olacağım, en büyük endişem süt gelir mi acaba öyle ni his ki şuan hiç bişey yok burdan nasıl süt gelecek birden diyorum 🙈 Sezeryan olan anneler sizin hemen geldi mi sütünüz yada bunun ekstra bişey yaptınız mı
Yesim Buseknmz ben ilk doğumum da (sezeryan) arkadaş tavsiyesi üzerine çantama sıcak su torbası ve havlu koymuştum havluya sarıp gögüslerim de beklettim sık sık. Ertesi gün sütüm geldi 💜