Rabiakltk5 enfeksiyon ilerlerse zarar gelebiliyor evet ama doktor sürekli test yapınca zaten kontrol altında tutmuş oluyor. Firdevs hanıma gittiğinizi okudum, bende o doktora gidiyorum. Şuan 35 haftalık hamileyim. Bendede 3 kere çıktı hamileliğim boyunca. İlkinde monurol şase verdi, geçti. İkincisinde bi hap verdi 5 gün içtim. Baya iyi gelmişti. En son 33. Haftada birazcık daha çıktı. Yine monurol verdi. Şuan gayet sağlıklıyız. Su içmeyi ihmal etmemek lazım. Ben tuvalete gitmekten bıktım artık bazen o yüzden daha az içiyorum