Arzu90 ınsaallah hersey yolunda gider canım sen içini ferah tut, elbette vardır vakti saati, bende yaşadığım için bir daha hamile kalamazsam diye korktum ilk bebeğim olacak nasipse, malesef günümüzde her 4 kadindan birisi düşük yaşıyor artık doğal olmaya başladı bu süreçler. Insaallah sağlıklı şekilde ilerler herseyimiz 🤲🤲 turkiyeye gelicem ona bile sevinemiyorum şuan kalp atışıni duymamm stresinden ama yinede olumlu düşünmeye çalışıyorum 😇