Kayralianne Merhaba uşaklı anneler şuan 19+2 haftalığız öztan Hastanesi’nde detaylı ultrason yaptiraniniz var mı kaçıncı haftada hangi doktora gittiniz ?
Sena646 Kayralianne ben öztan Hastanesi’nde yaptırdım o haftalarda inan beye gidiyordum 25 haftadan sonra Serkan beye geçiş yaptım
Buketyusra Kayralianne rica ederim bende orda yaptıracaktım eltim öyle söyledi ama sen bir araştır istersen
Kayralianne Sena646 ben 2019 ilk dogumumu Serkan beyde yaptım çok çok memnun kaldım özele geçince mecbur 1 2 kontrol dışında gitmemiştim ama doğum için hala kendisini düşünüyorum 🙂