mrs_atalay Sabah karnımda sancıyla uyandım. Sonra geçti uyuklar gibi olmuşum. Sonra tekrar sancıyla gözlerimi açtım. Nişan gelmedi ama. Nişan gelmeden doğum başlar mı ? 37 haftalığım.
yagmuraltintass mrs_atalay doğumun başlaması için suyu ya da nişanı görmeye gerek yok benim de tek belirtim sancımdı kızımda suyumu hemşire patlattı nişanda gelmedi herkeste bir olmuyor ki
Maviii sancıların düzenli olunca başlamış oluyor , nişan herkeste gelmiyor kimisinden su gelir mesela ilk