Kızlar gece 1 de lavaboya girdim kan geldi küçük abdest öncesi baya ilk def kanama oldu lekelenme vardı ama az ve kahve hemen acile gittim kalp atılı var kanama alanı yok dedi test aldı indirekt coombs şimdi tekrar gircem 25 Hazirandan kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum o zaman testimde negatifti şimdi pozitif ne oluyor yani anlayamadım da