Kizlar ben bu hafta çok belim ağrıyordu ki çocuk istiyorduk eşimle gittim test aldim silik çıktı ikinci çizgi akşama doğru bı tane tekrar denedim yine aynı cikti sabah kan verdim doktor sonuca bakıp beta HCG pozitif normal değerlerinin üstünde dedi üç gün adetime daha var doktor belki laboratuvar yanlışta çıkarmışta olabilir dedi haftaya tekrar gel dedi kafam karıştı hamileyimmm sizce