Ysm0307 Kızlar 4 gündür çekiyorum boğazım çok ağrıyor yutkunamiyorum daha bebeğim 8 haftalık diye de doktora gidip ilaç kullanmak istemedim benim gibi olanlar ne yaptı ne önerirsiniz
suscarparimm Ysm0307 Test verdiniz mi. Covid olabilirsiniz hastalık tekrardan nüksetti covid hemşiresiyim artık seyri değişti hastalığın gidip test vermekte fayda var bebeğiniz açısından
Ysm0307 suscarparimm bende hemşireyim PCR da alıyorum covid pozitiflere tedavi de uyguluyorum testte vermiştim zaten negatif olduğu için başka çareler arıyordum 😊
Diren_kama Aynı sorunu bende yaşadım ıhlamur çayı yapın fazla olmamak şartıyla içebilirsiniz hamilelikte iyi geliyor zencefil cayida aynı şekilde ama birini akşam birini sabah için süt kaynatıp tarçınlı için rahatlatıyor
Ysm0307 Diren_kama KBB doktoru karbonat tuzlu su ile gargara yapmamı önerdi gerçekten işe yaradı sizin tavsiyeleriniz içinde teşekkür ederim