cylnacelya35 Zannetmiyorum, sezeryandan sonra ben de antibiyotik ve ağrı kesici kullandım. Süt olayı tamamen psikolojik. Rahatlamaya çalışın bol bol ten teması yapın bebeğinizle. Bakın ne güzel bebeğiniz memeyi de tutuyor ve çekiyormuş gelecektir illaki. Benimki tutmamıştı ememiyordu bile, onunla da ayrıca uğraştım. Zaten ilk başta damla damla gelecek sabırlı olmalısınız 🌸🌿