Krtbusraee ben genel olacağım, kendi isteğimle, belden iğne ürkütüyor beni, sonrasındada ağrı cekenler var, hic cekmeyenler var o riske giremeyeceğim ☺️
Ama benim karaciger enzimlerim yükseldi pZt günğ tahlil yaptıracagım kaşıntı basladı,
Oğlumdada öyle olmustu hatta daha erken baslamıstı doktorum 37.haftada sezeryanla aldı, zehirleme rizkine karsılık , bu hamileliğimde olmadı derken yeni yeni basladı ne yazıkki , bakalım erkene cekecekmi doğumu 😕