Ceyda388 22 gün kalmışş insan aşırı heycanlanıyo son günlerde inşallah herşey yolunda çok güzel geçer 🫶🏻 Güvenilir içebilecek antibiyotiğim, ağrı kesicim yok, bugün anestezi doktoru ile görüştüm olası durumda kullanılabilcek ilaçları belirlediler, gerekli durumda öncesinde test edip öyle kullanılcak ve test edilmesi de kesin sonuç vermez, kullanım esnasında yine alerji yapma ihtimali var bakalım inşallah ilaca gerek kalmadan normal bi doğum sürecim olur 🤷🏻♀️