Merhaba güzel anneler 🖐🏻
Normal doğum diye başlayıp sezaryene dönen bir doğum hikayem oldu bi kaç saat önce 🥹
Rutin kontrol diye doktoruma gelmiştim nst de sancı gördü ve açıklığın başlamış diyerek yatış verdi. Doğumhaneye yattıktan sonra ebe gelip hemen açıklığıma baktı ama normal doğum yapamazsın dedi başka doktor çağırdı o doktor da baktı dedi sen normal doğum yapamazsın senin hem çatın basık hemde çok kasıyosun bebeği riske atarız yarım saate sezaryen dedi. Aldılar beni sezaryene tabi ben panik atak olduğum için uyuştum ama çekiştirmeleri hissedince başladım konuşmaya çünkü panik yapınca ben hep konuşurum tabi nabzım çıktı 130 lara doktor dedi ki sen çok konuşuyon çok paniksin ama dur ben halletcem beni hafif baydı tabi ben sarhoş gibi oldum daha çok çenem açıldı dalga geçiyolar gülüyorlar falan tabi bende gülüyorum neyse hissetmedim bişey bebeğin çıktığını ağladığını vs. Sadece kızımı yanıma getirdiklerinde hafif kendime gelip ağladım sonra zaten ikimizi beraber götürdüler sağlıkla kavuştuk kızımla çok şükür 🥹 Tabi sonrasında ağrılarım oldu hala var ayağa kalkmadım henüz eminim oda can yakacak ama Allah gücünü verdi verir de umarım. Darısı sizlerin başına 😌☺️ Uzun olmuş olabilir hakkınızı helal edin ☺️