Ozleeemgursoooy aynen canım bende aynı rahat uyuyamadığım için dinlenemiyorum da rahat ol sen ben evde tek olduğum zaman canım hiç bi şey istemediğin de bazen kahvaltı bile yapmıyorum kuru incir fındık hurma içebilirsem süt öyle geçiştiriyorum ve bebeğimin maşallahı var önden gidiyo hep çok şükür benim kan değerlerim de çok iyi ama bazen de 9 da 10 da açlıktan uyanıp bi şeyler yiyorum 🤷♀️ vücut istiyo demekki ihtiyacı olan şeyi